Autobusy jsou na první pohled stejné jako jejich těžší verze. Jen se do nich "papírově" vejde méně lidí. Například u autobusu se 40 sedačkami je ve verzi Economic sedadel 38 a míst k stání je o sedm méně. Tím se váha dostane pod 12 tun.
SOR se netají tím, že autobus vymyslel právě kvůli mýtnému, které cestování autobusy značně prodraží. Řada dopravců je ale k novince skeptická. "Na dálkové spoje jsou potřeba hlavně větší autobusy, z kterých se mýto musí platit. Nevyplatilo by se jet třeba dvěma menšími," řekl Martin Oumrt z ČSAD Liberec.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
