Podle předsedy představenstva Setuzy Františka Janů "jde o nabídku, která je na samé hranici ekonomické únosnosti Setuzy." V případě, že na nabídku stát kývne, musel by se podnik zadlužit. Podle Janů by ale další pokračování exekuce vedlo ke zhoršování ekonomické situace společnosti.
Pohledávka, kterou vůči Setuze uplatňuje PGRLF, vznikla v devadesátých letech, kdy si společnost půjčila u Investiční a poštovní banky. Pro jejím krachu pohledávku nakonec převzala Česká konsolidační agentura a posléze PGRLF. Setuza se dluh pokoušela vyřešit tím, že koupila takzvanou Nemethovu pohledávku a vzájemně ji započetla. S tím ale stát nesouhlasí a celý případ nyní řeší soud. Pokud stát s dnešní nabídkou bhude souhlasit, nebude Setuza započtení uplatňovat. "A to ani v případě, že soudy uznají platnost takzvané Nemethovy pohledávky," uvedl Zdeněk Šmejkal ze společnosti M.L. Moran, která je většinovým vlastníkem Setuzy.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
