"To znamená, pokud jede s vlečným zařízením, ale bez vleku, tedy nemá dvanáct tun, stejně musí zaplatit mýto," uvedl majitel firmy Hajektrans Karel Hájek. Podle náměstka ministra dopravy Jiřího Hodače to je problém dopravců, že si nechali vozidlo otypovat na 12 tun.
Problematickou úpravu přiznává i asociace dopravců Česmad Bohemia, ke stížnosti se ale zatím nepřipojí. "Většinou se to týká těch dopravců, kteří nejsou našimi členy. Ale jakmile by vzešla iniciativa od některé z našich členů, určitě se tím budeme zabývat," řekl Martin Felix z Česmadu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
