Klienti České spořitelny měli problém s připojením ke službě elektronického bankovnictví Servis 24 již na začátku minulého týdne. Službu přitom podle banky využívá zhruba jeden milion klientů.
Kapacita pro přihlašování je nedostačující a může se stát, že pokud se klient chce přihlásit, systém ho odmítne s tím, že je příliš mnoho uživatelů. Klient má potom dvě možnosti - buď se opakovaně zkoušet připojit, nebo se vydat na nejbližší pobočku České spořitelny.
Banka zatím nedokáže přesně určit termín, dokdy se jí podaří službu plnohodnotně zpřístupnit. "Navýšení kapacity je dlouhodobou záležitostí. Věříme však, že již po Novém roce bude vše v pořádku," řekla Právu mluvčí spořitelny Klára Gajdušková.
Češi využívají internet stále více nejen při nakupování, ale i při správě svých financí. Řada tuzemských bank již eviduje více než 60 procent všech platebních transakcí prováděných přes internet. Důvodem je zpravidla dostupnost služby 24 hodin denně i rychlost a pohodlné provádění transakcí z domova. Využívání internetu banky navíc podporují výrazně nižšími poplatky než za transakce na přepážce.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
