"Cestujících, kteří okolo obchodu procházejí, je tak o čtyřicet procent méně," odhadl jednatel Mik Gastro Karel Mikeš. Cukrárnu, kterou také na letišti měla, již společnost zavřela. Od letiště žádá úhradu ztráty 1,5 milionu korun ročně. Pokud letiště nezaplatí, chce se obrátit na soud.
Vedení letiště nechce žádost nájemce komentovat. "Je to obchodní jednání," uvedla mluvčí Letiště Praha Eva Krejčí.
Na přelomu loňského a předloňského roku byl na letišti otevřen nový terminál, který slouží pro lety do zemí schengenského prostoru. I když počet cestujících na letišti narůstá, značná část pasažérů původním terminálem vůbec neprojde.
Mluvčí nesouhlasí s tím, že by prostory v terminálu byly bez dostatku cestujících. Podle ní prochází původním terminálem 55 procent cestujících, za loňský rok jich tedy bylo téměř 6,5 milionu.
Za pronájem a další obchodní činnosti utržilo Letiště Praha za rok 2005 celkem 1,4 miliardy korun. Výsledky za loňský rok ještě nejsou k dispozici.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
