"Ještě nemáme přesně vyčísleno, kalamita neskončila. Ale kompenzace jako vlekaři či zemědělci žádat nebudeme, jsme zvyklí se s tím sami chlapsky poprat," řekl Felix.
Podle Felixe nemohly některé soupravy vyjet kvůli neprůjezdným silnicím a situaci zkomplikovaly i zavřené hraniční přechody. "Zvláště mezinárodní dopravu poněkud komplikuje, že zasažena je celá Evropa. Rozvážka a zásobování zase má problém na silnicích nižších tříd, které ještě silničáři a hasiči nestihli přes veškeré úsilí zprůjezdnit," dodal.
Kvůli větru se ve čtvrtek vybralo méně na mýtném. Společnost Kapsch, která systém mýtného provozuje, hlásí pokles denního výnosu zhruba o milion korun. "Běžný průměr za úterý a středu byl 18,5 milionu, za čtvrtek to bylo 17,3 milionu," řekl mediální zástupce Kapsche David Šimoník.
Dopravci podle Šimoníka z obav před větrem vyslali na dálnice méně kamionů, aby neriskovali jejich poškození. "To je logika systému, když se nejezdí, tak se neúčtuje," dodal. Společnost Kapsch nezaznamenala žádné škody na mýtných bránách.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
