Z celkového počtu pasažérů letělo 65 procent na pravidelných linkách, zbytek připadá na nepravidelné, takzvané charterové lety. Nejoblíbenějším cílem byl v roce 2006 Londýn, kam směřoval zhruba jeden milion cestujících, následuje Paříž s 670.000, Frankfurt nad Mohanem s 450.000 a Amsterdam se 400.000 cestujícími. Nejsilnějším měsícem byl srpen, kdy letištěm prošlo téměř 1,3 milionu cestujících.
Velikostí se pražské letiště řadí do třetí desítky mezi evropskými konkurenty. Z nových zemí Evropské unie je však největší a na paty šlape například Vídni, jejíž letiště zatím odbavuje asi o třetinu více pasažérů.
Počet odbavených cestujících na pražském letišti roste každým rokem. Předloni prošlo letištěm 10,8 milionu pasažérů a počet lidí tak poprvé přesáhl deset milionů. V roce 2004 to bylo 9,7 milionu cestujících. S novým terminálem Sever 2, který byl otevřen přesně před rokem, se kapacita letiště zvýšila až na 20 milionů cestujících ročně. Těch by mělo letiště podle dřívějšího odhadu Černochové dosáhnout v roce 2020.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
