Sportisimo, Gigasport, Drapa a Hervis, které patří k největším, chtějí letos otevřít dohromady minimálně 15 prodejen. Například Sportisimo chce mít do roku 2010 v Česku až 50 prodejen. Ostatní zatím své expanzivní plány tají. Řetězce se svými obchody míří zejména do větších měst, Sportisimo však jde s menšími prodejnami i do měst, jako jsou Děčín, Tábor nebo Šumperk.
Konkurencí pro velké řetězce se sportovním zbožím jsou i menší prodejní sítě jako Hudysport, Rock Point či Alpine Pro. Ty jsou více specializované a některé mají prodejny pouze mimo obchodní zóny.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
