Ve srovnání s lednem 2006 celková důvěra stoupla o 5,5 bodu; podnikatelská o sedm bodů. Spotřebitelská důvěra naopak klesla o 0,6 bodu.
Z lednového průzkumu spotřebitelské důvěry vyplývá, že spotřebitelé očekávají zlepšení celkové ekonomické situace, na druhou stranu ovšem mírné zhoršení své finanční situace. Ve srovnání s prosincem 2006 se zvýšil podíl spotřebitelů, kteří očekávají zvýšení nezaměstnanosti. Stejně jako před měsícem vzrostl podíl respondentů, kteří mají v úmyslu spořit.
Ukazatel důvěry se v průmyslu ve srovnání s prosincem zvýšil o 0,7 bodu a v meziročním srovnání je o osm bodů vyšší než v lednu 2006. Ve stavebnictví se důvěra meziměsíčně snížila o 1,5 bodu, ale naopak stoupla o sedm bodů v meziročním srovnání. V obchodu se důvěra meziměsíčně zvýšila o tři body, meziročně je pak o dva body vyšší. Ve vybraných odvětvích služeb se důvěra ve srovnání s prosince zvýšila o 0,3 bodu a ve srovnání s lednem 2006 stoupla o 6,6 bodu.
Respondenti v průmyslu očekávají podle šetření zlepšení své ekonomické situace v příštích třech měsících, pro příštích šest měsíců nepočítají se změnou. Rovněž mírně zvýšili hodnocení současné ekonomické situace. Hodnocení celkové poptávky se zvýšilo, naopak hodnocení zahraniční poptávky se proti velké hodnotě v prosinci snížilo. Ve stavebnictví se hodnocení současné ekonomické situace i celkové poptávky zvýšilo.
V obchodu se v lednu ve srovnání s prosincem hodnocení současné ekonomické situace mírně zvýšilo. Ve službách se naopak hodnocení současné ekonomické situace i poptávky meziměsíčně snížilo.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
