Porovnáním s ostatními domácími smíšenými podílovými fondy patří PROSPERITA – OPF globální čtvrté místo ve výkonnosti za rok 2006. Třebaže loňský rok nebyl z hlediska investiční výkonnosti tak úspěšný, jako rok 2005, PROSPERITA dokázala zvýšit hodnotu podílového listu v nominální hodnotě jedné koruny na 1,99 Kč.
Rok 2006 se vyznačoval velmi nerovnoměrným vývojem akciových trhů, který měl přímý dopad rovněž na výsledky kolektivního investování. Zatímco v prvním čtvrtletí vzrostla hodnota portfolia fondu PROSPERITA o sedm procent, následně došlo k znatelnému propadu, způsobenému citelným celosvětovým poklesem tržní ceny akcií. Dle informací portfoliového manažera ing. Zdeňka Rašky fond ztrátu vyrovnal ve třetím čtvrtletí, aby pak následně vykazoval růstový trend.
Uplynulý rok PROSPERITA – OPF globální přilákal další klienty. Celkem jich přibylo z řad fyzických osob 124, které dohromady investovaly částku přesahující sto milionů korun. Aktivní obchodní saldo činilo 21,728 miliónů Kč. Fond loni také expandoval mimo své orlovské sídlo. Otevřel svou novou pobočku v Ostravě, v závěru roku také v pražském Burzovním paláci.
Majetek fondu je rozložen převážně v akciích. Podíl zahraničních akcií dosahoval 59,93 % z majetku fondu. Patří k nim například cenné papíry ruských či brazilských surovinových společností a indických fondů. Největší zastoupení má z domácích cenných papírů energetická společnost ČEZ, Komerční banka, Energoaqua, Toma a Zentiva. Od svého otevření v srpnu 2001 zhodnotil fond majetek svých klientů o 118,89%.
PROSPERITA investiční společnost, a.s., je součástí stejnojmenné orlovské skupiny, kterou ovládají otec a syn Kurkové. Koncern disponuje aktivy v hodnotě převyšující 5 miliard korun. Rozhodující majetkové účasti drží PROSPERITA například ve společnostech České vinařské závody,a.s., ALMET,a.s., ENERGOAQUA,a.s., KDYNIUM,a.s., MATE,a.s. a v dalších třech desítkách firem.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
