Ostatní mobilní operátoři zatím své výsledky nezveřejnili. Vodafone tak hodlá učinit ve středu, Telefónica O2 příští měsíc.
Podle výsledků za tři čtvrtletí měl T-Mobile v září 4,82 milionu aktivních SIM karet, Telefónica O2 měla koncem září 4,76 milionu zákazníků a Vodafone měl 2,3 milionu zákazníků. Výrazný nárůst počtu klientů, o 226.000, zaznamenal T-Mobile v posledním čtvrtletí. Za tři čtvrtletí T-Mobilu přibylo 188.000 zákazníků.
T-Mobile měl loni plusovou bilanci i v přenositelnosti telefonních čísel, která odstartovala 15. ledna 2006. Zákazníků, kteří se rozhodli přenést své číslo do sítě T-Mobile, bylo o 4679 více než těch, kteří přešli k jinému operátorovi. V první polovině roku to ovšem tak nevypadalo, až do července lidé od T-Mobilu více odcházeli. Více než polovina čísel přenesených do sítě T-Mobile patří firemním klientům, uvádí se ve zprávě.
Majoritu v T-Mobile vlastní stejnojmenná mobilní divize Deutsche Telekomu, zhruba 38 procent vlastní Radiokomunikace.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
