Aktuální údaje o počtu klientů, kterým jsou služby přístupné, ale zatím podnik nesdělil. Podle posledních údajů ale zájem o nové služby projevilo více než půl milionu Slováků.
"Všechno v pořádku funguje," řekla Hejsková. Telefónica O2 provoz nespustila najednou, ale od půlnoci ho postupně rozšiřovala na celé území Slovenska. Telefonovat ale zatím mohou pouze majitelé předplacených karet, fakturované služby operátor nabídne ve druhém čtvrtletí.
Podle internetové stránky mobilmania.sk ještě nemohou telefonovat všichni zákazníci, protože část předplacených karet není aktivována. Prý je bude možné používat nejpozději do 6. února.
Služby poskytuje Telefónica O2 prostřednictvím sítě konkurenční společnosti T-Mobile. Hned od zahájení provozu je tedy mohou využívat lidé po celém Slovensku. Vlastní síť chce Telefónica O2 dokončit příští rok. Největším mobilním operátorem je na Slovensku společnost Orange.
Na displeji mobilního telefonu se zákazníkům nového operátora s předvolbou 0949 zobrazí název sítě T-Mobile. Na některých novějších modelech přístrojů se mohou zobrazovat oba názvy současně, tedy Telefónica O2 i T-Mobile. Část klientů ale mohla mít problémy s přihlášením k síti. Těžkosti podle Hejskové mohly způsobovat nesprávná nastavení telefonů nebo blokované přístroje konkurenčních mobilních operátorů.
Telefónica O2 lákala nové klienty hlavně na nižší ceny hovorného ve vlastní síti. Zájemci si mohli karty nového operátora hned koupit nebo jen nezávazně registrovat, aby mohli v budoucnu slibované výhody využívat.
Předplacené služby operátorů Orange a T-Mobile na konci loňského roku využívalo 2,04 milionu klientů. Mobilní telefon na Slovensku na konci třetího čtvrtletí 2006 používalo 4,7 milionu lidí, zatímco na Slovensku je celkem 5,4 milionu obyvatel.
Telefónica O2 Slovakia získala licenci od slovenského telekomunikačního úřadu loni koncem srpna. Tendr nedávno napadla prokuratura, která zpochybnila například váhu jednotlivých hodnotících kritérií. Ministerstvo dopravy i telekomunikační úřad ale pochybnosti odmítly.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
