Podle statistik asociace odlétá v Evropě načas v průměru zhruba 78 procent letadel; v barvách ČSA je to ale přes 85 procent letounů. Zůstává za nimi nejen středoevropská konkurence, ale i letečtí giganti British Airways, Air France nebo Lufthansa. Nejčastějším důvodem zpoždění je přeplněné evropské nebe, píšou HN.
Pro tuzemského národního leteckého dopravce představuje výsledek výrazné zlepšení proti předchozím letům. V roce 2003 byly ČSA v přesnosti na 20. a dva následující roky na šestém místě.
"Kromě sledování pravidelnosti každého letu a vyhodnocování příčin zpoždění jsme určili deset ranních linek, které odlétaly nebo se pravidelně vracely se zpožděním, a tím způsobovaly zpožďování dalších letů," uvedl viceprezident pro letový provoz Jan Janík.
Firma také vyhlásila motivační program pro zaměstnance zaměřený na zajištění včasného odletu. "Z pravidelnosti letů jsme udělali po bezpečnosti jeden z podstatných parametrů," dodal Janík.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
