Majitelem společnosti KrasAir je ruský podnikatel Boris Abramovič. Privatizační úřad nesdělil, kolik Rusové za Malév zaplatí, už dříve se ale v tisku objevily informace, že Abramovič nabídl asi 160 milionů eur (zhruba 4,5 miliardy Kč).
Malév podle Abramoviče potřebuje okamžitou kapitálovou injekci v rozsahu 30 až 50 milionů dolarů, aby se zbavil nejzávažnějších problémů. Vláda už v lednu avizovala, že za určitých okolností by mohla být cena za vlajkového leteckého přepravce i snížena.
Vláda v jednom ze svých dřívějších plánů například navrhovala, že by část fixních aktiv Malévu převedla na státní holdingovou společnost. Ta by potom vybavení Malévu pronajímala. Přesun pod státní holding by se prý mohl týkat i letadel.
Malév má dluhy kolem 35 miliard forintů (asi 3,9 miliardy Kč), ručí za ně ale stát. Aktiva, která by stát držel, by podle představ ministra financí Jánose Verese plnila roli zajištění. Plán přesunu aktiv však prozatím nebyl dokončen a úřad ÁPV se k němu zatím nechce vyjadřovat.
Od pádu komunizmu se Maďaři snažili Malév prodat už pětkrát. Firmě už docházejí peníze na provoz a podle analytiků je tedy nutné, aby se prodej na šestý pokus vydařil. Za prvních 11 měsíců loňského orku Malév přepravil 2,77 milionu cestujících, což je meziroční nárůst o 8,7 procenta.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
