"Pan Rychna se rozhodl, že to celé prodá Němcům," potvrdil Týdnu zdroj. Rychna stál v čele firmy od roku 1994. Předloni skupině Scholz prodal část společnosti. Do té doby ovládal v Kovošrotu Praha většinu.
V čele německé společnosti stojí Oliver Scholz, který drží tři čtvrtiny akcií. Rodina začala s Československem obchodovat koncem 80. let prostřednictvím podniků zahraničního obchodu. Po revoluci postupně ovládla sběrny kovového odpadu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
