"Nejen rostoucí návštěvnost, ale i zásadní obrat ve financích dokazuje, že Atlas zvolil správnou cestu a že se v loňském roce opět vrátil do hry," uvedl.
Konkurenční Seznam.cz loni vykázal zisk 480 milionů a tržby kolem miliardy korun. Další portál Centrum.cz zatím výsledky neoznámil.
Letos v lednu Atlas zvýšil návštěvnost o 203.000 uživatelů na více než dva miliony. Je to zhruba o 100.000 uživatelů více, než rostl nejbližší konkurent Centrum, který měl v lednu 2,4 milionu návštěvníků. Atlas si přitom od prosince nezapočítává návštěvníky služby jizdnirady.cz, která mu v uplynulém půlroce pomáhala návštěvnost zvyšovat. Lednový nárůst o 11 procent byl zároveň o sedm procentních bodů vyšší než u Seznamu, který však měl celkově čtyři miliony uživatelů.
Portál Atlas.cz vznikl v roce 1997. Od roku 1999 provozuje server stejnojmenná firma, jejímž majoritním akcionářem se stal o dva roky později II. Epic Holding. V poslední době se objevily informace, že vlastníci Atlasu jednají o prodeji portálu s několika zájemci, mimo jiné s vydavatelstvím Mafra.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
