Počet zákazníků mobilního operátora se v roce 2006 zvýšil o devět procent na 5,049 milionu, což je nejvíce na trhu. Počet tarifních zákazníků se zvýšil o dvě pětiny na 1,81 milionů. Naopak uživatelů předplacených karet ubylo o tři procenta na 3,24 milionů.
Průměrný výnos na zákazníka se meziročně zvýšil o deset korun na 492 korun. Z toho zhruba pětinu tvořil podíl nehlasových služeb.
Majoritním vlastníkem T-Mobile je stejnojmenná divize Deutsche Telekom, minoritu vlastní společnost Radiokomunikace.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
