Dell v současnosti zaměstnává na Slovensku okolo 1500 lidí, v nejbližších letech by se měl jejich počet zvýšit na více než 2100. "Jediné, co může zabrzdit náš rozvoj na Slovensku, jsou nepříznivé hospodářské výsledky v regionu střední Evropy," řekl novinářům viceprezident Dellu pro evropský region Paul Bell.
Nové jedenáctiposchoďové centrum Dellu vyrostlo v hlavním městě Slovenska za 15 měsíců. Největší výrobce počítačů na světě si v něm vybudoval základnu, do níž poprvé soustředil nejrozmanitější činnosti jako finanční management, marketing, lidské zdroje, technická podpora či prodej. "Klíčovou předností lidí v Bratislavě je specifická výhoda znalosti anglického a zároveň německého jazyka," poznamenal Bell.
Firma působí na Slovensku od začátku roku 2003 a v Bratislavě už má centrum prodeje a služeb. Loni společnost rozhodovala o umístění výrobního závodu ve střední Evropě za zhruba 140 milionů eur (přibližně 3,9 miliardy Kč). Nakonec dala před Slovenskem přednost Polsku.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
