Z oznámení vyplývá, že by se měla zvýšit rozloha závodu, jeho kapacita i počet zaměstnanců. Práce na rozšíření továrny by měly začít už v prosinci a skončit v roce 2009.
"Investor předpokládá rozšíření plochy haly montáže a svařovny spolu s výstavbou lakovny z důvodu dosažení cílové kapacity závodu 1000 vozů za den," cituje server z oznámení, které zpracovala odborná firma ze Zlína. Současná denní kapacita svařovny je přitom 150 aut. Rozšíření továrny dokládá také to, že firma počítá se zvýšením počtu parkovacích míst z nynějších asi 250 na pětinásobek.
Mluvčí Škody Auto Jaroslav Černý Aktuálně.cz pouze potvrdil, že oficiální rozhodnutí o tom, zda se bude továrna ve Vrchlabí rozšiřovat, stále nepadlo. "Platí to, že v nejbližších dvou letech má závod ve Vrchlabí zajištěnu produkci a o další budoucnosti se jedná," uvedl.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
