Měsíční poplatek začíná v rámci tříměsíční akční nabídky na 1189 Kč za neomezené volání na pevné linky, půlmegabitové připojení k internetu a jednu ze základních televizních nabídek. Standardní cena je 1546 korun měsíčně. Dražší nabídky se liší vyšší rychlostí internetového připojení. Cena základní nabídky u konkurenční UPC je 1299 korun měsíčně.
Podle marketingového ředitele Andreje Torrianiho mohou uživatelé ušetřit až přibližně 600 korun oproti tomu, pokud by jednotlivé služby kupovali zvlášť. "Naše nová nabídka je jen logickou cestou, jak uspokojit poptávku trhu a poskytnout zákazníkům služby, které vyžadují, a které jim zároveň šetří peníze," dodal.
Telefónica se již zhruba šest let potýká s odhlašováním pevných linek a poklesem jejich využívanosti. Loni jejich počet poklesl zhruba o půl milionu na 2,4 milionu. Odliv je způsoben především přechodem klientů na mobilní služby. Propad se firma snaží nahradit nabídkou nových služeb, zejména vysokorychlostního připojení k internetu přes ADSL a od loňského září i nabídkou televize přes pevnou linku.
Telefónica O2 vznikla loni spojením Českého Telecomu a jeho mobilní dceřiné společnosti Eurotel. Španělská Telefónica ve firmě drží kolem 70 procent akcií.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
