Jeho klíčový příspěvek, který zazní v první den Summitu, bude unikátní šancí potkat osobně tohoto charizmatického managera a seznámit se s jeho novátorskými myšlenkami. Jak uvádějí mnohá zahraniční odborná média (například německý Lebensmittelzeitung z 28.září loňského roku) Caparros je otevřený, spontánní a především celkově velmi osvěžující řečník. Kromě toho, že skupina REWE plní klíčovou úlohu při konsolidaci českého trhu, expanduje významně i do dalších zemí v rámci střední a východní Evropy. Rozhodně tedy bude stát za to, přijít si poslechnout názory Alaina Caparrose na perspektivy evropského obchodního trhu.
Retail Summit 2008 pořádá společnost Blue Events (dříve INCOMA Consult) ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a časopisem Moderní obchod. Summit významně podporují společnosti Telefonica O2 (komunikační partner), SAP (odborný garant) a Import Volkswagen Group (exkluzivní dodavatel mobility). Další informace o Retail Summitu a možnost on-line registrace naleznete na www.retail21.cz/summit. Případné dotazy je připraven zodpovědět Antonín Parma (+421 251 117 527, antonin.parma@blueevents.eu).



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
