.
Americké banky zůstanou i přes všechna rizika přechodu na rok 2000 v kritické dny otevřené. Přes riziko možného zmatku budou americké ústavy pracovat fyzicky i po elektronických linkách. Udržet veškerý rozsah operací a služeb, které běžně poskytují, je pro ně otázkou cti i ostré konkurence.Naopak evropské banky budou mít minimálně na přelomu roku zavřeno, i když žádné problémy nečekají. Všechny banky v Belgii budou mít na Silvestra a v první pracovní den roku 2000 staženou roletu a otevřou až 4. ledna. Testy veškerého zařízení a procesů se však uskuteční už l. ledna a nikdo nečeká problémy. Mezibankovní clearingový systém se v Belgii zastaví o půlnoci z 30. na 31. prosince a rozběhne se ráno 3. ledna, stejně jako všechny bezhotovostní operace a platby, spojení s burzou a další komunikace.
Britské banky budou 31. 12. až 3. l. zavřené, protože je v zemi v tyto dny státní svátek. Obchodování mezi bankami bude pozastaveno, jen některé banky budou mít v tyto dny určité pobočky otevřené.
Banque de France doporučila francouzským bankám, burze i finančním trhům, aby 31. prosince nebyly pro veřejnost otevřeny. Stejně tak doporučila všem klientům, aby uzavřeli finanční operace k 30. prosinci.
Komerční i centrální banky jsou rovněž podle svých prohlášení připraveny na zvýšenou poptávku po hotovosti. Americký Federální rezervní systém zvýšil zásoby disponibilní hotovosti na 200 miliard dolarů, což je ve srovnání s minulým rokem o 33 procent více. Mluvčí centrální banky Bank of England uvedla, že na konci roku bude podle odhadů banky zapotřebí 30 miliard liber v hotovosti, což je o dvě miliardy liber více než loni. Bank of England má však připraveno 50 miliard liber, aby byla schopna zvládnout nečekaný nápor. Se zvýšenou poptávkou počítají i soukromé banky
Zdroj: LN z 1. 11. 1999



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
