Z odborných analýz a výzkumů totiž vyplývá, že tato „mega-kategorie“ se zásadním způsobem podílí na vytváření image řetězce a jeho odlišení od konkurence. Současně má prioritní vliv na frekvenci nákupů a do značné míry definuje i cenové vnímání prodejny.
Platí při tom, že o tomto významném segmentu trhu je k dispozici daleko méně informací a znalostí, než o kategoriích balených trvanlivých potravin, nápojů či nepotravinářského zboží, proto je konference s tímto tématem tak potřebná a žádaná.
Akci organizuje společnost Blue Events ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR.
Konference je určena pro top management obchodních řetězců a pro pracovníky z jejich nákupních a marketingových týmů a dále samozřejmě i pro management prodeje, marketingu a výroby zpracovatelů, producentů a velkodistributorů čerstvých potravin. V jejím průběhu budou diskutována tato témata: aktuální trendy trhu a příklady úspěšných řešení na straně obchodu i výroby. Účastníci budou mít možnost se osobně zapojit do diskuse o perspektivách budoucího rozvoje této klíčové kategorie.
Podrobnější informace o konferenci Retail in Detail – Fresh Food 2011 jsou k dispozici na www.retail21.cz/retailindetail



Sen o levném cestování elektromobily se rozplývá. V Evropě je návrh, podle kterého se elektromobilům zdaní každý ujetý kilometr
Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
