Na konferenci Marketing Management 2011 docházejí volná místa

28.04.2011 | , Blue Events s.r.o.
Konference


Je vidět, že organizátoři 12. ročníku konference Marketing Management se letos při volbě tématu strefili do toho, co pálí marketéry napříč celým trhem.

Motto konference – „Konec výprodeje – ať žije značka!“, spolu se slíbeným hledáním jiných způsobů prodeje, než jsou slevy a akce, přilákalo již 120 účastníků.

„Takový zájem jsme sice nečekali, ale to, že letošní téma je zásadní, jsme samozřejmě věděli. Vyplynulo nejen z naší diskuse s předními experty v oboru, ale také ze známých výzkumů, podle kterých se dnes v některých kategoriích prodává víc než polovina všeho zboží v akci.“, uvádí Jan B. Krejčí, manažer konference z pořádající společnosti Blue Events.

Pořadatelům konference se rovněž podařilo získat „perličku“ do hlavního programu – paní Elena Feoktistova, zkušená profesionálka s úspěšnou historií projektů pro společnosti Unilever, Coca Cola a Telegraaf Publishing, se ve svém příspěvku „The Power of Priceless“ s účastníky podělí o své zkušenosti ze světově proslulých kampaní společnosti MasterCard.

Konference proběhne 11. května 2011 tradičně v hotelu Grand Majestic Plaza. V tuto chvíli jsou na seznamu účastníků zástupci více než sedmdesáti společností, jako jsou ABRA Software, AHOLD, BAŤA, British American Tobacco, Coca-Cola, Česká spořitelna, České dráhy, Dun & Bradstreet, GE Money Bank, GlaxoSmithKline, HENKEL, JLV, Kraft Foods, Nestlé, Opel, Penny Market, Raiffeisenbank, Seznam.cz, Tesco Stores, Tchibo, T-Mobile, Zentiva, ZOOT a další.

Více informací a registrace na www.marketingmanagement.cz

 

 

 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference