Hlavní brzdou rozvoje elektronického bankovnictví v Evropě je to, že v jednotlivých zemích platí rozdílné předpisy, prohlásil Marcel Ospel, šéf třetí největší evropské banky UBS. Jak řekl listu Financial Times, znevýhodňuje to zejména nejvýkonnější finanční ústavy na kontinentě v rychlejším vývoji elektronického obchodování v bankovnictví. Požadoval proto přijetí celoevropských regulačních pravidel.
Zároveň však upozornil na to, že byrokraticky pojaté regulace by byly kontraproduktivní. M. Ospel dále varoval před tím, aby se vlády evropských zemí neuchylovaly k nežádoucím kompromisům, jež by měly za cíl "chránit zájmy jejich podniků, často těch nejméně výkonných".
Šéf UBS podtrhl, že kdyby neuspěly nynější snahy o vytvoření celoevropských regulací, mohlo by to konzervovat zastaralé finanční struktury.
Zdroj: HN z 2. 12. 1999



 
				 
								 
								







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					