Mnoho lidí ještě nevyužívá služeb přímého bankovnictví jenom z toho důvodu, že ještě nikdy nic takového nevyzkoušeli a těžko si tak mohou představit všechny výhody, které tento progresivní proud nabízí. Banky jsou si vědomy této skutečnosti, a tak se snaž
í snížením poplatků či dočasným bezplatným provozem získat nové klienty.To je případ i Komerční banky, která provozuje telefonní bankovnictví se službou Expresní linka. Banka nabízí od února možnost si na vlastní kůži tento produkt vyzkoušet a provézt za asistence obchodníka příkaz k převodu. Potenciálního klienta však zajímá, zda se vyplatí si tuto služby pořídit a platit měsíční paušál ve výši 150 Kč. Sám si potom musí spočítat cenu svého času a zohlednit také souhrn všech možných operací, které Expresní
linka nabízí.)V tomto směru se Komerční banka snaží stále spektrum možností dále rozšiřovat. Jednou z věcí je i možnost požádání o kontokorentní úvěrový rámec, který je banka ochotna poskytnout až do výše 25 tisíc Kč majitelům běžných účtů. Klienti využívají Expresní linku budou moci získávat informacemi o zůstatku na svém účtu prostřednictvím SMS zprávy. Komerční banka se nadále snaží dané klienty zvýhodnit a to formou nižší účetní položky oproti příkazům k převodu předávaným na papírovém nosiči.
Komerční banka se ve snaze nalákat nové klienty na různá zvýhodnění či poplatkové prázdniny samozřejmě nezůstává osamocena. K ní je možné přiřadit například i IPB, která dočasně neaplikuje žádaný poplatek u služby IPB GSM Banking a uživatelé mají rovněž výhodu v
podobě nižší účetní položky.Zdroj: HN z 1. 3. 2000