Zisk na akcii vzrostl během tří měsíců na 79 centů ze 71 centů na akcii před rokem. Po očištění o některé položky firma vydělala 60 centů na akcii. Čistý provozní příjem ale klesl o pět procent na 11,5 miliardy USD.
Analytici v anketě agentury Reuters v průměru očekávali zisk 58 centů na akcii a tržby 11,6 miliardy USD.
Společnost pod vedením generálního ředitele Muhtara Kenta zavedla novou velikost balení a zahájila program snižování nákladů, aby podpořila ziskovost. Brzdí ji ale slabší tržby v zahraničí. Ve druhém čtvrtletí jí klesly tržby ve všech regionálních divizích s výjimkou Severní Ameriky, která je jejím největším trhem.
Coca-Cola dnes také uvedla, že v letošním roce očekává nárůst srovnatelných tržeb o tři procenta. Dosavadní odhad počítal se zvýšením o čtyři až pět procent.
Akcie firmy se před začátkem obchodování na burze v New Yorku vydaly dolů a ztrácely více než dvě procenta.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
