Výsledky překonaly očekávání analytiků a cena akcií podniku po jejich zveřejnění vzrostla o více než šest procent. Dostala se tak na rekordní maximum nad 130 dolarů, napsala agentura DPA.
Facebook těžil z růstu zájmu o reklamu prostřednictvím jeho populární aplikace pro mobilní zařízení, jako jsou chytré telefony a počítačové tablety. Mobilní inzerce se na celkových příjmech podniku z reklamy ve druhém čtvrtletí podílela 84 procenty, napsala agentura Reuters.
Zisk na akcii bez zahrnutí mimořádných položek stoupl na 97 centů z 50 centů před rokem. Výrazně tak překonal očekávání analytiků, kteří ho odhadovali pouze na 82 centů.
Počet každodenních uživatelů sítě Facebook se v červnu vyšplhal na 1,13 miliardy, což představuje meziroční nárůst o 17 procent. Firmě se navíc podařilo zvýšit průměrný příjem na jednoho uživatele, upozornila finanční televize CNBC.
pmh jas



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
