Nejposlouchanější stanicí Českého rozhlasu je Radiožurnál, který obsadil čtvrté místo s 835.000 posluchačů, což je o 6000 více než v předchozím období. Radiožurnálu se daří především v ranních hodinách, kdy je druhou nejposlouchanější stanicí za Impulsem, večer pak klesá až na čtvrté místo a naopak na první příčku se dostává Evropa 2.
Největší obchodní rádiovou sítí zůstává Radiohouse s podílem 51 procent. Týdenní zásah rádií se zvýšil o 0,2 procentního bodu na 85,2 procenta populace. Lidé v průměru během týdne poslouchali 2,07 stanice.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
