Provozovatel aplikace WhatsApp zároveň zdůraznil, že Facebook nebude získaná telefonní čísla zveřejňovat ani poskytovat dalším subjektům. Upozornil také, že Facebook v žádném případě nezíská přístup k obsahu zpráv zasílaných jejími uživateli.
Ohlášené kroky jsou podle serveru BBC první změnou politiky aplikace WhatsApp v oblasti osobních údajů od roku 2014, kdy ji za téměř 21,8 miliardy dolarů (téměř 522 miliard Kč) převzal Facebook.
Podle analytičky Pamely Clarkové-Dicksonové ze společnosti Ovum by někteří uživatelé aplikace WhatsApp mohli poskytování údajů Facebooku považovat za zradu. \"Když Facebook aplikaci WhatsApp kupoval, dokázal provozovatel aplikace uživatele ujistit, že zůstane nezávislý,\" uvedla analytička. \"Nyní dává Facebooku telefonní čísla, což by někteří mohli označit za zklamání důvěry,\" dodala.
Facebook bude moci podle aplikace WhatsApp získané údaje využít například k propojení lidí, kteří na jeho síti neuzavřeli přátelství, ale jsou v kontaktu přes telefon. Údaje by měly pomoci také v boji s šířením nevyžádaných zpráv.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
