\"S platností od pondělí 29. 8. 2016 nastoupil do Kovosvitu zkušený manažerský tým, který má za sebou vynikající reference s restrukturalizací výrobních podniků v problémech,\" uvedl Samec. Karásek, který nyní firmu vede, se v minulosti podílel například na řízení Jablonexu, Kordárny či Tatry Kopřivnice. \"Základním úkolem krizového týmu je uklidnění situace uvnitř i vně společnosti a zajištění normálního fungování alespoň do doby ukončení vyjednávání mezi novými investory a financujícími bankami,\" uvedl Samec.
Krizové vedení se dnes sešlo se zaměstnanci Kovosvitu. Podle předsedy podnikových odborů Jiřího Ryzky nezbývá zaměstnancům nic jiného, než dále čekat. \"Stále věříme, že vše dopadne dobře. Zítra ve 13:45 nás čeká další kolo jednání,\" uvedl Ryzka.
Společnost momentálně dluží zhruba 700 milionů korun. Důvodem je přílišná závislost na ruském trhu. Problémy jednoho z největších zaměstnavatelů na jihu Čech, kde pracuje zhruba 770 lidí, vyšly najevo přibližně v polovině srpna. Se zaměstnanci jednalo tehdy nově zvolené vedení v čele s Fajmonem, předchozí management odstoupil na přelomu července a srpna během celozávodní dovolené.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
