\"A pokud půjde vše dobře, mohli bychom se časem dostat třeba na hranici 1000 aut ročně,\" uvedl v tiskové zprávě Strnad.
Automobilka se připravuje na opětovné spuštění výroby vozidel modernizované řady D. Na vozy se vrátí tradiční logo, které se používalo do doby, než firmu převzala indická skupina Ashok Leyland. Společnost AVIA koupila CSG před několika měsíci, uvedl člen představenstva CSG Petr Rusek.
Skupina vlastní výrobní závod v pražských Letňanech, kde se v minulosti vyráběly tisíce vozů. Pro méně početnou výrobu je areál příliš velký a nerentabilní. V Praze ani nejsou kvalifikovaní pracovníci, proto vedení přesune do konce roku výrobní sestavy do Přelouče. Jak skupina naloží s letňanským závodem, vedení ještě nerozhodlo.
Portfolio holdingu zahrnuje výrobu a prodej vojenských a speciálních vozidel, terénních nákladních automobilů, zbraní a zbraňových systémů, munice, strojírenských produktů pro automobilový, železniční a letecký průmysl či brzdových systémů pro kolejová vozidla a zároveň zajišťuje silniční dopravní a logistické služby. Podniky, které holding vlastní, loni zaměstnávaly téměř 4000 lidí a utržily 12 miliard korun.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
