\"Cílem výběrového řízení Letiště Praha bylo zvýšit kvalitu služby koncovým zákazníkům. Mezi ně patří dostupnost WiFi zdarma, zajištění dostupnosti vozů do pěti minut od projevení zájmu cestujícího v režimu 24 hodin denně nebo maximální stáří vozu tři roky. Součástí je také jazyková vybavenost řidičů, vstřícné vystupování, udržování čistoty vozu i reprezentativní oblečení řidičů,\" uvedl Jiří Petržilka, člen představenstva Letiště Praha.
Obě společnosti budou mít přístup do prostor přímo před letištní terminály, ostatní taxislužby nicméně budou moci i nadále nabírat zákazníky v ostatních prostorách letiště. Kromě vítězů tendru se do soutěže přihlásily rovněž společnosti Tic Tac Radima Jančury, Sedop Taxi, Modrý anděl a Halo Taxi. Nepřihlásil se naopak druhý ze současných poskytovatelů, společnost AAA radiotaxi.
Ta se naopak pokusila výběrové řízení pořádané letištěm zastavit prostřednictvím petice šoférů adresovanou ministru financí Andreji Babišovi (ANO). V ní si šoféři jezdící pro dispečink AAA stěžovali na výši pokut za nepřistavení vozu do uvedených pěti minut nebo na kvalifikační požadavky letiště a označili tendr za netransparentní a prokorupční. Naopak Jančura, který dnes se svojí taxislužbou Tick Tack neuspěl, podmínky soutěže označil za transparentní a soutěž za profesionálně připravenou.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
