Klienti Fio banky mohou nově vyřídit kontokorent kompletně online

07.09.2016 | Tiskové zprávy, Fio banka
ÚČTY A SPOŘENÍ


Česká Fio banka staví na spojení široké sítě poboček a online služeb, které stále rozvíjí. Spotřebitelům nyní přináší novinku v podobě úplného vyřízení kontokorentního úvěru online v Internetbankingu bez nutnosti návštěvy pobočky.

Klienti Fio banky si nově mohou sjednat kontokorent k účtu kompletně po internetu, aniž by museli chodit podepisovat smlouvu na pobočku. V Internetbankingu si jednoduše vyberou jeden ze tří nabízených tarifů, částku, kterou by chtěli mít ke svému účtu přistavenou, a elektronickou žádost zašlou do banky. V internetovém bankovnictví pak najdou zprávu o schválení úvěru i smlouvu k podpisu, kterou autorizují pomocí kódu zaslaného SMS zprávou. Kompletní vyřízení online se týká fyzických osob. Podnikatelé a právnické osoby mohou v Internetbankingu podat žádost, smlouvu pak podepíší na některé ze 78 poboček banky. Kompletní vyřízení kontokorentu online se tak řadí k dalším produktům, jako jsou osobní účty v 15 měnách, spořicí účty, termínované vklady nebo úvěr na obchodování, které jdou ve Fio bance vyřídit na dálku.

„Snažíme se našim klientům zjednodušovat kontakt s bankou, aby co nejvíce věcí vyřídili z pohodlí domova. Jsme rádi, že jim nyní můžeme nabídnout kompletní sjednání kontokorentu online, a věříme, že to pro ně bude příjemná novinka. V digitalizaci služeb budeme pokračovat, chystáme například možnost sjednat si pojištění k již vydané platební kartě online a další novinky, které postupně zveřejníme,“ dodává k novince Fio banky její tiskový mluvčí Ján Franek.




Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.