Do Skansky Jurka nastoupil v roce 2002, působil ve výrobě a různých manažerských pozicích. V české a slovenské Skansce se později stal ředitelem divize Zdroje. Ve společnosti Skanska Polsko byl v poslední době zodpovědný za dopravní stavitelství ve středním a jižním regionu země a betonové provozy.
Wieczorek vedl českou a slovenskou Skansku od loňského 8. prosince. Funkci tehdy převzal po finančním řediteli Patriku Cholevovi. Ten do ní nastoupil v polovině listopadu poté, co dlouholetý ředitel firmy Dan Ťok přijal nabídku stát se ministrem dopravy za hnutí ANO.
Skanska patří k největším stavebním a developerským společnostem v Česku a na Slovensku. Zabývá se hlavně silničním a železničním stavitelstvím a betonovými konstrukcemi. Její dceřiné společnosti se zaměřují i na stavbu bytů a komerčních nemovitostí převážně v Praze. Provozní zisk firmy se loni meziročně zvýšil o 150 procent na 353 milionů korun, tržby vzrostly o osm procent na 15,8 miliardy Kč.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
