První prodejnu na českém trhu Makro otevřelo v roce 1997 v Ostravě a poté po celé republice vybudovalo 13 velkoobchodních center. Loni firma v Česku zaměstnávala 3230 pracovníků.
Makro Cash&Carry ČR je součástí nadnárodní skupiny Metro Group, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Společnost působí v 32 zemích, má 265.000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2200 obchodů.
Makro má tři skupiny zákazníků z řad podnikatelů. Segment hotelů a restaurací tvoří zhruba 35 procent obratu, maloobchodní prodejci se na tržbách podílejí také 35 procenty, zbytek jsou firmy a instituce.
Podle Asociace českého tradičního obchodu podíl zahraničních řetězců na prodeji potravin v Česku překročil dvě třetiny, což je nejvíce ze zemí střední Evropy. Desítka největších obchodníků v ČR vykazuje obrat přes 330 miliard korun, což je zhruba třetina maloobchodních tržeb bez prodejů aut. Pozici jedničky na trhu podle obratu si loni udržel Kaufland. Druhý byl Albert, třetí Tesco. Makro bylo šesté.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
