\"V DPP bych rád zúročil své zkušenosti načerpané na pozicích ve společnostech, kde jsem působil dříve. Věřím, že se mi podaří nastavit systém efektivní kontroly nákladů tak, aby se optimalizovalo hospodaření ve prospěch hlavního města Prahy,\" uvedl Hlaváč.
Jeho dalším úkolem bude připravit finanční plán podniku pro rok 2017 a následně vytvořit strategický výhled hospodaření pro následující tři roky.
Hlaváč působil na vedoucích funkcích hlavně v papírenském průmyslu, ve společnostech Mondi SCP Ružomberok a.s. a SHP Harmanec a.s. a v oblasti energetiky ve společnosti SPP Distribúcia a.s. Absolvoval Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě a Institut Française du Petrol v Paříži.
Češková byla odvolána v červnu společně s do té doby generálním ředitelem Jaroslav Ďurišem. V minulosti krátce DPP vedla jako generální ředitelka. Po odvolání Češkové byl pověřen řízením ekonomiky podniku vedoucí odboru účetnictví Marek Polický.
DPP je stoprocentně vlastněn Prahou a provozuje metro, tramvaje i autobusové spoje.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
