Zhruba tři miliardy eur mají ušetřit operace Volkswagenu v Německu, uvedly zdroje. Jde o dodatečné úspory k plánu z roku 2014, v jehož rámci Volkswagen slíbil ušetřit pět miliard eur ročně a z něhož realizoval už asi polovinu, řekly zdroje.
Volkswagen loni v září přiznal, že do zhruba 11 milionů naftových aut po celém světě, včetně vozů české Škody, instaloval software umožňující skrývat při testování emisí vysoce nadlimitní hodnoty toxických oxidů dusíku. Největší skandál v osmasedmdesátileté historii Volkswagenu přechodně srazil tržní hodnotu podniku asi o třetinu, donutil k odchodu generálního ředitele společnosti a vedl k vyšetřování po celém světě.
Vedení Volkswagenu po odhalení skandálu sdělilo,, že vypracuje společně s odborovými předáky plán snižování nákladů a investic. Firmě kvůli skandálu hrozí náklady v řádu desítek miliard eur.
V listopadu Volkswagen oznámil, že vzhledem k obrovským nákladům spojeným s emisním skandálem sníží své kapitálové výdaje v příštím roce na nejvýše 12 miliard eur z průměrné výše 13 miliard eur v předchozím plánovacím období. Největší evropská automobilka snižuje kapitálové výdaje poprvé od finanční krize v roce 2009.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
