\"Žalobu jsme podali 31. října k soudu pro Prahu 8 a týká se dopravních prostředků. V současné době chystáme ještě další žalobu, která se bude týkat vyklizení ploch v našich nemovitostech,\" řekl Gillar. Kdy přesně DPP další žalobu podá, není v tuto chvíli jasné.
Spor mezi DPP a Rencar trvá řadu měsíců. Podle DPP je smlouva mezi oběma stranami neplatná, s tím ale Rencar nesouhlasí. Smlouvu letos na základě podání DPP řešil Úřad na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) a rozhodl, že je koncesní. Podle posudku DPP to znamená její neplatnost, Rencar ale označil podání DPP k antimonopolnímu úřadu za účelové a nesouhlasí s ním.
Podle informací Rencaru byly loňské tržby firmy zhruba 115 milionů korun. DPP obdržel 68 procent z tržeb z reklamy, tedy asi 73 milionů korun, a dále akcionářské dividendy sedm milionů korun.
Firma Rencar vznikla v roce 1990 jako dceřiná společnost dopravního podniku. Od roku 2001 je majoritním akcionářem Europlakat, který je součástí mezinárodní skupiny JCDecaux. JCDecaux, silný hráč na poli evropské reklamy, má smlouvy na reklamní plochy v MHD i v dalších městech ČR.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
