Prodej se snížil na dvou největších trzích - v Německu a ve Francii. V Německu klesl o 5,6 procenta a ve Francii o čtyři procenta. V Itálii naopak prodej stoupl o deset procent, ve Španělsku o čtyři procenta a v Británii o 1,4 procenta. Od počátku roku se prodej zvýšil na všech pěti hlavních trzích, nejvíce v Itálii a ve Španělsku.
Prodej v říjnu klesl třem největším evropským automobilkám, Volkswagen, Renault a PSA Peugeot Citroën. Prodej celé skupiny Volkswagen se snížil o 1,7 procenta na téměř 273.000 vozů, prodej samotné Škody však vzrostl o 4,5 procenta. Prodej Renaultu klesl o 1,8 procenta a PSA o 7,2 procenta. Naopak skupině Fiat Chrysler stoupl o prodej o 6,9 procenta, Daimleru o 6,1 procenta a BMW o 3,3 procenta.
irl ank



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
