V roce 2005 byl Koide součástí týmu manažerů, který odstartoval výrobu vozů v TPCA v Kolíně. Působil zde až do roku 2007, zastával funkci generálního ředitele pro administrativu. Do Česka se poté opět vrátil v roce 2013 jako šéf TPCA.
Koide v rámci svého působení na pozici prezidenta TPCA provedl v roce 2014 automobilku změnou modelů k druhé generaci malých aut, které se v Kolíně vyrábějí. Konkrétně jde o Toyotu Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1.
\"Strávil jsem zde nádherné roky se spoustou velmi schopných a pracovitých lidí. Kolín a Praha zůstanou mým druhým domovem,\" řekl Koide.
Kenta Koide se narodil v roce 1959. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Nagoji. Do společnosti Toyota Motor Corporation nastoupil krátce po studiích v roce 1983. Svou kariéru začínal v oddělení lidských zdrojů. Na začátku 90. let přešel do divize, která má na starosti převádění nejnovějších poznatků z vývoje do sériové výroby automobilů.
TPCA je společným podnikem Toyota Motor Corporation a PSA Peugeot Citroën. Ve společnosti pracuje 2800 lidí a firma představuje jednoho z největších exportérů v České republice. Automobilka vyrábí malé vozy značky Peugeot, Citroën a Toyota. Kapacita závodu je 330.000 vozů ročně, což je strop, kterého závod dosáhl v roce 2009.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
