Škoda své výsledky překonávala i v jednotlivých měsících s výjimkou července 2016, v němž probíhala plánovaná třítýdenní celozávodní dovolená. Například v prosinci zvýšila meziročně prodej o 900 vozů na 6600 prodaných aut. Nejúspěšnějším měsícem byl červen s rekordem 7965 prodaných aut. Úspěšně se vyvíjel také program prodeje prověřených ojetých vozů Škoda Plus, který zvýšil odbyt o šest procent na 36.000 aut.
\"Škoda má za sebou první rok se zásadně modernizovanou prodejní a servisní sítí, díky které jsou profesionální prodejci schopni nabízet zákazníkům služby té nejvyšší úrovně a standardů,\" uvedl ředitel Škody Auto ČR Luboš Vlček.
Nejprodávanějším modelem na českém trhu byla loni Škoda Octavia, kterou si pořídilo více než 28.000 zákazníků. Na druhém místě je Škoda Fabia s 21.500 vozy a třetím nejoblíbenějším českým modelem je Rapid s 11.000 prodanými vozy. Na čtvrtém místě skončil Superb, rovněž s téměř 11.000 prodanými vozy, což je o 86 procent více než v předchozím roce.
Každé třetí prodané vozidlo značky v ČR bylo financováno prostřednictvím Škoda Financial Services. Trendem v oblasti financování je stále dlouhodobý pronájem vozů soukromým osobám, který si v loňském roce prostřednictvím programu \"Škoda Bez starostí\" sjednalo více než 1,5 tisíc nových zákazníků. Nejžádanější byly modely Octavia, Rapid a Yeti.
Škoda Originální díly vykázala růst obratu o téměř sedm procent a Originální příslušenství pak o 15 procent.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					