Dnešní obvinění završilo trestní vyšetřování okolností skandálu v Jižní Koreji. Tamní soud minulý týden poslal na rok a půl do vězení jednoho z vedoucích pracovníků korejské divize Volkswagenu za falšování dokumentů o testech emisí a hlučnosti vozů, jehož cílem bylo získat potvrzení pro dovoz aut.
Úřady v Jižní Koreji už loni v srpnu vyměřily Volkswagenu za falšování dokumentů o testech emisí a úrovně hluku pokutu 17,8 miliardy wonů (382 milionů Kč). Zároveň nařídily pozastavit na jihokorejském trhu prodej většiny jeho modelů.
Koncern Volkswagen předloni v září přiznal, že po celém světě instaloval do zhruba 11 milionů naftových aut software umožňující manipulovat s testy emisí. Aféra se týká mimo jiné asi 1,2 milionu vozů Škoda Auto.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					