Největším zadavatelem reklamy byla společnost Procter&Gamble s proinvestovanými 1,36 miliardy Kč, což je o 43 procent více než v roce 2015. Druhá Alza zvýšila reklamní útratu o třetinu na 1,22 miliardy a třetí Lidl investoval 1,05 miliardy, tedy o pět procent více.
\"Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliardy korun. Společně s hrubými investicemi rostl také počet odvysílaných komerčních sdělení i souhrnný reklamní čas. Kladnou bilanci ale letos vykazují i všechny ostatní monitorované mediatypy,\" uvedl Tomáš Hynčica z Nielsen Admosphere.
Tištěná inzerce v minulém roce posílila o 6,5 procenta na 19,04 miliardy korun. Reklama v rádiích vzrostla o desetinu na 7,05 miliardy korun a za venkovní inzerci zadavatelé utratili 5,21 miliardy, což je nárůst o 6,5 procenta.
Kompletní data za internet nejsou prozatím k dispozici, podle zástupců Nielsenu i tento segment v minulém roce rostl. Oznámí je pravděpodobně během února.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
