\"Budova je významná nejen svým umístěním, ale také ojedinělou kapacitou prostor. Po dokončení rekonstrukce nabídne téměř 2000 metrů čtverečních prostor, včetně středověkých v podzemí. Díky své lokalitě bude ideálním místem pro prestižního partnera s atraktivní vizí,\" uvedl spolumajitel CCP Daniel Aalsvel.
Dnešní Hospodářské noviny (HN) napsaly, že CCP při koupi budovy platila za metr čtvereční přibližně 230.000 korun, což je v Česku dosud nejvyšší známá suma, kterou byl kupec ochotný za dům v centru zaplatit.
Renovace budovy, která se nachází přímo naproti orloji, podle Aalsvela začne ve spolupráci s památkáři v letošním roce. Pro CCP se nejedná o první projekt tohoto typu. Dříve již v centru obnovila dvě budovy v Jilské a Liliové ulici.
\"Respektujeme významné budovy s historickým dědictvím a nemáme zde v žádném případě v plánu otevřít další McDonald´s,\" dodal Aalsvel. Budova by podle něj měla sloužit veřejnosti, CCP nemá v plánu vybudovat zde byty ani hotel.
Budova z roku 1401 byla postavena na místě původního románského objektu a obsahuje historický sklep z 12. století. Postupem času prošla několika přestavbami, poslední se uskutečnila v roce 1993, kdy byla budova modernizována pro pobočku Komerční banky. Ta zde sídlila do roku 2013. V roce 1990 byl historický dům navrácen původním majitelům.
Společnost CCP působí v České republice od roku 2004. Zaměřuje se na rekonstrukce historických budov a výstavbu moderních bytů v Praze. Mimo jiné realizovala projekt na Kajetánce na pražském Břevnově.



 
				







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					