Podle MF firma cílí na české hráče navzdory tomu, že nemá základní povolení, které je podle nového zákona o hazardních hrách k působení v České republice potřebné. Zákon vstoupil v účinnost 1. ledna.
\"Informovali jsme provozovatele, že svou činností porušuje zákon. Na rozdíl od jiných firem zcela ignoroval naši výzvu k ukončení nelegální činnosti. Proto jsme shromáždili potřebné důkazy a dnes jsme zahájili správní řízení,\" uvedl náměstek ministra financí Ondřej Závodský.
\"Výrazná většina provozovatelů vzala naši výzvu vážně a do rozhodnutí o udělení základního povolení se z českého trhu stáhla. Nyní nastal čas se zákonnými prostředky vypořádat s těmi, kteří zákon ignorují,\" doplnil Závodský. Další správní řízení s nelegálními provozovateli by podle něj mělo v nejbližší době následovat.
Oznámení o zahájení správního řízení MF zveřejnilo rovněž na svoji úřední desku. Patnáctý den od zveřejnění se podle zákona považuje oznámení za doručené a ministerstvo bude poté čekat na reakci provozovatele. Správní řízení by podle odhadu MF mělo v ideálním případě trvat dva až tři měsíce.
\"Naším dlouhodobým zájmem je eliminace nelegálního hazardu v kamenných provozovnách i na internetu a řádná regulace a zdanění hazardu legálního. Nový zákon nám dává k boji s nelegálním hazardem účinné pravomoci, kterých nebudeme váhat využít,\" dodal Závodský.
Podle odhadu Asociace provozovatelů kursového sázení (Apkurs) na tuzemském trhu na konci loňského roku působilo asi 40 zahraničních loterních firem se stránkami v češtině, které v ČR neodváděly loterní daň. Podíl legálních a nelegálních provozovatelů byl podle Apkursu zhruba vyrovnaný.
Firma, která si chce požádat o licenci, musí nejprve zastavit provoz. Poté vyplatit hráče, upravit software podle zákona a teprve poté požádat ministerstvo financí o licenci. Klienti se následně musí fyzicky zaregistrovat na pobočkách CzechPointu. Klientům nelze uznat jejich staré registrace a nechat jim na herních kontech peníze, které tam měli již před získáním české licence.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
