Analytici v anketě agentury Reuters v průměru čekali za tři měsíce do konce prosince zisk 99 milionů eur. Ceny letenek se v minulém čtvrtletí snížily v průměru o 17 procent a tento trend by měl pokračovat. Počet cestujících se však o 16 procent zvýšil a obsazenost letadel dosáhla rekordních 95 procent.
Náklady na cestujícího se ve čtvrtletí snížily o 12 procent, z poloviny díky cenám pohonných hmot.
Firma potvrdila, že za celý fiskální rok by se zisk měl pohybovat v rozmezí 1,3 až 1,35 miliardy eur, což ve srovnání s předchozím rokem představuje nárůst asi o sedm procent. Management ale upozornil, že případná nečekaná událost, která má dopad na krátkodobé rezervace, jako je například stávka, teroristický útok nebo otřesy na trzích, může způsobit pokles zisku.
Evropské aerolinky zaměřené na lety na krátké vzdálenosti se v posledních měsících potýkají s problémy kvůli nadměrným kapacitám a rozhodnutí Británie opustit Evropskou unii. Konkurenční nízkonákladové aerolinky Wizz Air a easyJet v posledních týdnech odhad svého ročního zisku zhoršily.
Ryanair za loňský kalendářní rok vystřídal Lufthansu na postu největších evropských aerolinek z hlediska počtu cestujících. Ten se zvýšil o 15 procent na 117 milionů, zatímco v případě Lufthansy nárůst činil méně než dvě procenta na 109,7 milionu.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					