\"Průzkum bude trvat tak dlouho, jak budou potřebovat, my ale věříme, že na mnoha místech bude ukončen někdy do podzimu a na těch místech začneme hlavní stavební činnost, to znamená někdy v září bychom mohli začít dělat hlavní stavební objekty, jako jsou křižovatky a mosty,\" řekl Ťok. Podle něj se již v soutěži vybírá zhotovitel stavby, stavební práce by v úsecích Hradec Králové - Smiřice a Smiřice - Jaroměř měly trvat zhruba 2,5 roku.
Stavba dálnice D11 od Prahy skončila v roce 2006 těsně před Hradcem Králové. V roce 2014 stavbaři začali budovat zatím poslední tříkilometrový úsek z Osiček do Hradce, který má být dokončen letos v létě. Ťok dnes řekl, že by mohl být zprovozněn v srpnu. Již v lednu ministr Ťok v Dobrušce po setkání s polským ministrem infrastruktury a stavebnictví Andrzejem Adamczykem uvedl, že celá dálnice z Hradce Králové by v ideálním případě mohla být až na polské hranice dokončena v roce 2025.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
