Za uplynulých 12 měsíců prodala Auto Palace 11.243 nových a 2826 ojetých automobilů. Meziročně to znamená růst u nových aut o 16 procent a o 26 procent u ojetých. Největší podíl na prodejích měly vozy Ford, kterých se v dealerské síti prodalo 5536 kusů. Druhou příčku obsadil Hyundai s prodanými 1637 vozy následovaný značkou Škoda s 1621 automobily.
\"Za růstem stojí růst HDP i rostoucí důvěra firem v ekonomiku. Prodej vozů do firemních flotil se zvýšil o 31 procent a počet dodaných aut v rámci operativního leasingu stoupl o více než polovinu,\" uvedl Howie.
Auto Palace loni udržel prvenství v prodejích značek Ford, Mazda, Mitsubishi a Hyundai. V současnosti je dealerská síť druhým největším prodejcem značky Volvo, číslem tři u vozů Opel a pátým nejvýznamnějším prodejcem Peugeotu. Po třech letech od otevření showroomu Škoda na pražském Spořilově je společnost na devátém místě mezi prodejci značky v ČR. Prodej značky Infinity firma ukončila, ale vozy nadále servisuje a individuálně dováží.
Firma loni celkově investovala do modernizace prodejních center 36 milionů korun a dalších 28 milionů má vyčleněno pro tento rok. Skupina zároveň vyhledává vhodné příležitosti pro rozšiřování své podnikatelské činnosti v ČR i na Slovensku. Podle Howieho je v posledních letech patrná konsolidace trhu a pro menší prodejce je stále těžší se na trhu udržet. Zároveň by mohla rozšířit nabídku o některou prémiovou značku, která by nahradila v portfoliu Infinity.
\"V tomto roce se chceme ještě více přiblížit našim cílům stát se prodejcem číslo jedna v ČR do roku 2020,\" dodal Howie. Jedničkou na trhu je v současnosti Porsche Inter Auto.
Skupina Auto Palace zahájila svou činnost v ČR v roce 1991 jako importér a prodejce značky Mazda a v současnosti patří mezi tři nejvýznamnější dealery na trhu. Za 26 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 128.543 vozů. Zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně celkem osm značek. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku. Společnost zaměstnává 500 lidí.
jsa mal



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
