\"Považuji to za uzavřený příběh,\" řekl Beneš ČTK. Společnost se podle něj snažila provést celou transakci co nejtransparentněji a zároveň smysluplně a ekonomicky správně pro ČEZ. \"Měli jsme manévrovací prostor daný zákonem. Že ty byty budeme dávat za nižší cenu než tržní, nebo že je budeme nedej Bože rozdávat, je představou některých lidí. My jsme to udělat nemohli,\" uvedl. Dodal, že všem, kteří o to opravdu upřímně stáli se ČEZ snažil svůj postup vysvětlit.
Lidé z Písnice kvůli prodeji bytů opakovaně demonstrovali, naposledy tento měsíc před Úřadem vlády. O své bytové situaci jednali také na Pražském hradě v rámci nezávazné informativní schůzky s ředitelem analytického odboru kanceláře prezidenta Radkem Augustinem. Krúpa po koupi bytů deklaroval, že je připraven nájemníkům nabídnout byty k odprodeji. Obyvatelé sídliště tomu nevěří a poukazují také na to, že byty jim sliboval prodat i ČEZ.
Soubor panelových domů se 36 vchody tvoří větší část sídliště, které je nedaleko budoucí stanice metra D Písnice. Domy byly postaveny v letech 1987 až 1990 a jsou po částečné rekonstrukci. Původním vlastníkem byl stát, který je převedl na ČEZ, který se je loni rozhodl prodat. Magistrát vyzval Libuš, aby se do soutěže zapojila a přislíbil v případě koupě půjčit peníze. Radnice se ale nestihla do soutěže přihlásit.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
